SNÖ ♥

godMORGON ALLA  bloggläsare som
orkar läsa min tråkiga blogg XD

idag är det ingen träning av nån anledning men
ist så får jag la dra hem till nån kompis elr
nått :D ♥
har redan sålt gt och sånt i snön :O
det gick ändå bra , men långsamt eftersom att jag fick gå hela vägen ;P
men man blir ju så pigg av snön och allt , den kalla luften
och sånt , så det var ju ändå okej ;)

nu ska jag och pappis gå och handla och sen får vi se vad som händer ♥

men det blir väl nått lite roligare inlägg sen ikväll elr
nått ;)

och bara för att jag älskar snöö (elr iaf för tillfället)
så får ni en snöig blid som jag tog innanför mitt rum , så den blev
inte så bra XD








ha det göött ocg kraaaam ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0