Rubriker är väl till för att bränna upp ?

Hejsan svejsan alla söta människor :D
tror faktiskt att jag ska fortsätta att blogga
ett tag till . det är inte det roligaste , men inte heller det
jobbigaste ;)

just nu har jag precis kommit hem från träningen , allt
gick väl bra förutom när jag skulle stå på händer och sen göra en kullebytta XD
det blev fel redan från början , men för att slippa ta den
långa och pinsamma versionen så räcker det med slutet tkr ja allt ;D
jag typ tog inte imot med händerna när jag skulle
stå på händerna och då typ ramla jag ihop och sen så släppte han taget om mina ben
men då tog han ist ett nytt tag och lyfte upp mig i luften
och faaaaan va jag SKRATTA! XD  pinsamt pinsamt säger jag bara XD ♥

jaja nu ska jag äta och sen typ duscha elr nått ;)
ses imon , och det blir ingen bild idag för att.....



puuuuuuuuussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0