HEMMA :D

nu är jag hemma efter att ha spenderat
några timma hos min kusin ;)
de bor typ i partille elr nått så på vägen hem så
åkte vi till allum och köpte ännu en rosa tjock tröja :D
typ halva min garderob består av rosa kläder XD
resten är typ färgglada elr svarta ;D ♥
så jag slänger nog in en bild elr två på tröja ikväll:P
om jag orkar ;)

iaf , imon är det skola och jag längtar verkligen inte !
en hel jävla vecka kvar tills det blir helg igen :O
FAAAN också :(

hahaha, kom på en lite rolig sak XD
imon är det hemkunskap igen och då har det ju¨
gått en vecka sen jag brännde mig....
märket är fortfarande kvar , men det gör ju inte ont precis ;)
problemet är ju att det nu ist har blivit en stor
jävla vattenblåsa elr nått nu ! XD
stör mig på att den finns där och har bara lust att spränga det .
och om man håller på att tvätta händerna mkt och sånt
så blir den typ större XD HAHAHAH
typ helt knäppt ! ♥









kraaaaam :D

Kommentarer
Postat av: lisaa den vise

sötunge !

2010-11-22 @ 16:43:50
URL: http://ponnybiiten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0