FREDAG ♥

äntligen FREDAG :D ♥ fan v jag har längtat assååå :D :D :D :D :D ♥
helgen ska bli bäst jag jag ska bara ha så jävla kuuuul :D
så nu är det bara att börja planera in den ;)
lite är ju redan fixat men meeeer ska det bli :)
imon blir det iaf träning och lite meeeeeeeeeeeeeeer ? :D
söndag vet jag inte än men det blir väl kompisar elr nått ♥¨

och faaaaaaaaaaan va jag längtar tills julen och nyår :D nyår för att jag kan typ avslöja en grymmm sak
till typ allt och alla som har med mig och göra och för att jag inte orkar hålla det
hemligt nu längre , tycker ju faktiskt att jag har varit duktig som inte har avslöjat nått :D
för nu har ju det typ gått 4 månader :o men är nog ganska säker på att det ändå
inte blir i nyår jag säger det utan ni får hålla ut till typ 20 januari ? XD

LÄNGTAR hur som helst till 2011  ! det ska ju hända en samma skit roliga grejer ju
och det måste man bara ÄLSKA ? ♥

 horse show i scandinavium :D ♥
 spanien nerja :D ♥
turkiet :D ♥
skidresa :D ♥

och hemlisen ? :D ♥ den är ju ändå för bra för
att vara sann :O

så jävla soft ska det bli asså :D loooooooooove på det ♥


men iaf nu går vi tillbaka till nu läget och
hoppar ut ur drömmen....

idag efter skolan stack jag till Wictor ♥
han är ju bara så jävla underbara asså !
man ska bara inte låta bli att alska honom ....
han påminner mig varje gång att det är värt att åka upp till honom
ändå om man fryser elr är på dåligt humör elr är sjuk !
han får alltid en att må braa ♥
världen öppnar sig på ett nytt sätt när man ser på honom .
det är precis som om han är hela världen .
där han står och tilltar på en när man kommer !
och när jag väl är med honom kan jag verkligen inte fatta
att han är sann och att jag , just jag , har fått chansen att lära känna
honom ♥ för han är ju verkligen allt , exakt ALLT !
och jag älskar honom så jävla mkt ♥

nu ska jag gå och duscha och sen blir det väl mys
i soffan :D
när jag ändå är i farten kan jag ju passa på
att berätta att jag vann tävlingen mot lisa :)
hon tröttna snabbast och missade att lägga in ett inlägg igår XD
så grattis till mig då :D XD

kraaaaaaaaaam på er söta bloggläsare ♥




så jävla underbar asså ♥


         







ÄLSKADE HÄST ♥




Kommentarer
Postat av: Hanna Panna Palmqvist

Vi har ingen träning imon, för ja vet inte men iallafall ;D Och så vill jag veta vad det är för hemlis ??? OCH 20 januari när du ska tella världen vad den är så fyller jag 15 ;) Och jag längtar också till Nerja faktiskt (A) Aja, några tråkiga ord från en tråkig person ;O hejdå

2010-11-19 @ 21:00:20
Postat av: paryaa

haha vf ahr vi inte det ? XD

du får veta när alla andra får veta :D

2010-11-19 @ 21:06:03
URL: http://paryaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0