DECKARE SUGER !

nu är jag hemma från skolan :D rätt skönt
att slippa gömma sig från alla snöbollar och sånt XD man
har ju typ fått springa och gömma sig varje gång
man skulle ut .
men nu är det iaaf över jag jag får väl ta och läsa
svenska boken som ska vara utläst nu egentligen , och jag har typ
300 sidor kvar av den ;O
palla verkligen inte , men man måste ju typ -.-

sen får jag väl ta och käka en bit mat , för träningen börjar ju
kl 6 ;) typ styrka och löpstyrka idag :) men inte i mölndal
idag utan i frölunda borg ;D

hade också engelska prov idag :( men tror ändå att det gick
ganska bra :D men nått som inte gick bra va geografin !
fick tillbaka resultatet idag och det söööög så
jävla hårt asssssså ! ;;o fan va sämst jag är -.-
jaja inget att deppa över , bara att ta nya tag :D

så därför ska jag ta och läsa min bok nu :(
hoppas ni får det roligare än mig ;) bloggar nog mer ikväll :D


dagens outfit ;)




byyyyyyyyye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0