orka skolan !

hej på er alla bloggläsare :D
just nu håller jga på att fixa mig och äter
frukost , för att sedan ge mig av till bussen som tar mig
till skolan :(
en bra sak är nu att jag har läst ut svenska boken :D
så nu är det bara att skriva en analys
till den och sen är man färdig med svenska arbetet :D ♥
men två dåliga saker är att jag inte har läst ut engelska boken och inte
skrivit en analys till den heller :P
har även inte gjort fördigt geografi arbetet -.-
men jag får la ta och göra färdigt allt i helgen ;)
stackars mig asså!

men nu kan jag inte sitta här och skriva om mina bekymmer
längre , utan nu får jag ta och knalla mig till skolan ;)


KRAAAAAAAAAAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0